MIN DAG IDAG

jag är riktigt himla glad asså :) hihi. idag fyller jag sexton år! :D

igår var en helt sjuuukt bra dag! jag följde med anna hem, för hon och helen hade planerat någonting hemligt för mig. :p de låste in mig på annas rum, och hämtade mig sen efter en timme. då ledde dom ut mig i vardagsrummet (jag hade bindel för ögonen) då när jag får titta sitter JULIA & FRIDA där, och alla fyra börjar tjuta med roliga födelsedagsgrejer .. vet inte vad det heter. och dom hade partyhattar och grejs. ni anar inte hur glad jag blev hihihi. det var tårta, bullar och kakor för hela slanten! vi hade det jättemysigt och jättetrevligt :) sen drog anna till måns och jag skjutsa hem julia och helen. sen hade jag hela kvällen fri, så då kom hampus över. så jag hade det mysigt med honom och min syster. vi såg Poseidon på teve, den va ju ... PANIK-FILM... helt okej. ^^ hehe.
   sen klockan tolv fick jag presenter från hampe :) det var ett presentkort på GINA, på 300 spänn och ett ljus med AIKfärger hihi. TACK <3

idag va jag vaken sen typ sex :P kunde inte sova alls ^^ sen vid typ ... halv nio när vi var påväg ner och äta frukost så hörde vi prasselprassel utanför dörren. så då slängde jag mig i sängen och under täcket. hihi
   jag fick en DATA, (this one) en laptop, och en balklänning hihi. sen kom ett paket till, och det var en skrivare :D jag blev grrryymt glad hihi. 
hela dagen har bara varit hur bra som helst, och asvarmt hihi. fick kläder av syskonen, och av släkten med! tack alla som har skickat sms och grattat mig hihi. (A) bästa var nog när ramona ringde, åh va glad jag blev :D

nu är jag också sexton år hihi
pusshej <3

Kommentarer
Postat av: julia

låter som en helkul födelsedag! gratttis igen:D:D

2008-05-11 @ 10:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0