today, and all other days

jag har typ inte skrivit på jättelänge.. ^^
menmen, here i am!

i måndags hade vi jätterolig gympalektion. vi skrattade ungefär .. hela tiden! :D min klass är psykad ibland, och det är stunder som just de här som man känner att jag verkligen kommer sakna dem. Jag var hos talpedagogen efter skolan (logoped som det så fint heter) och det gick ganska bra. men nästa gång ska jag ringa nån.. jag och min telefonskräck, ojoj.. andas ^
i tisdags hade vi nationella i matte. C-delen. det gick bättre än förra gången iaf, men vi får se.. sen skulle vi (jag, viktor och anna) till willys på hk:n. så jag erbjöd mig att skjutsa dom, visserligen en och en. det gick finemang.. dit iaf... sen när vi skulle hem så frågade jag viktor om han kunde åka med hans pappa upp till skolan (som vi träffade inne på willys) då svarade han : "neeej, jag vill inte" okejokej sa jag. då kommer jag sen då lixom.. tror ni då inte att när jag är påväg och hämtar viktor efter har släppt av anna så möter jag viktors pappa + VIKTOR i bilen ^^ ojoj,... tokig dag va det iaf. dessutom hade jag och helen roligt med annas sko :) hihi. sen va på sats, och sen träffa jag hampus (A)
   och inte nog med det glömde jag ju charlottes födelsedag :( förlååååt...
idag då... opertaion dagsverke och jag är hemma och jobbar. fan va besviken jag är då. jag hade ju värsta planen. skulle vara ute och jobba, så jag kunde bli lite solbränd.. pffft, det är fan kallt. blåsigt iaf ^^ men jag har jobbat i rabatterna, och tvättat moppen. nu ska jag städa huset ^^ sen får vi se om det blir en löprunda.

HA DET BRA, PUSSOCHKRAM!
nu bara tre dagar kvar :) mihihihi

Kommentarer
Postat av: Anna

det va mitt fel att du trodde det skulle vara bra väder idag (a) men dom sa faktiskt att det skulle bli 25 grader idag :o !

2008-05-07 @ 15:54:09
URL: http://alfmina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0