kvällen so far

well... har inte hänt mycket denna kväll. träningsledigt vilket beyder rastlöshet till 110 %.. har mestadels suttit vid det här fanskapet som kallas data. pratat lite med trevligt folk & så... letat frisyrer, inte för att jag hittat någon. men längtar såhäääär mycket till klippningen nästa vecka! ... långhårig som en himla mammut är man ju ^^
     skönt att träna imorgon igen haha. back to normal om man säger så (A)

men jag läste faktiskt lite i min bok nyss, lite allmänbildad får man vara också,  och det gjorde mig så trött. därför ska jag nog slagga nu. fatta najs, lägga sig tidigt, och sova länge imorgon. dessutom har jag flyttat sängen lite. så jag hoppas att jag sover bra där, intill väggen :)

pussis & godnatt


______________________________________________________________________________________________


hade en mycket trevlig eftermiddag i väsby med fridanna, :D
love you guys <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0