fredag, jag bävar för måndagen...

klockan är 00.22.
min kväll har bestått av plugg, så ska det låta och remember the titans.


idag vaknade jag hos hampus rätt tidigt. jag åkte till min logoped i solna, där gick det ganska bra faktiskt. efter det stod jag och väntade på hampus som kom med tåget, och jag hoppa på. vi åkte till stan i det fina vädret. där shoppade vi lite, men gick mest runt och titta. sen gick vi till kungsträdgården och vidare till slottet med en varsin glass i handen. så gick vi en lite stadsvandring i solskenet. det var mycket trevligt måste jag säga. :) när vi kom till märsta åkte jag hem, sen dess har jag försökt mig på talet. har väl kommit en bit men det är riktigt svårt att få det bra. känns ba som jag babblar.. jaja, det får bli som det blir. är så jäkla skoltrött och det borde inte vara lagligt att få så mycket skolarbete som ska vara färdigt precis efter lovet. usch, vad går lov ut på egentligen? inte är det att plugga iaf...

i onsdagskväll var jag med anna och julia. efter en supergod middag sjöng vi singstar tillsammans med isak så det stod härliga till. visserligen blev vi lite trötta där mot slutet, och anna och jag moppade oss hem vid tolv. det var en mysig kväll iaf, både hos julia och hos anna<3
igårförmiddag gymmade jag lite. träningsvärk idag? jatack... men man lever ju. sen åkte jag hem och pluggade ytterst lite innan det var dags att åka till kista och kolla på bio. det blev kenny starfighter med älskling :) aah den där kenny är för härlig asså, me love haha. filmen var väl lite knepig med rolig ändå. gräjt! sen vare ba hem å sova. Zzzz

sova ska det dessutom bli för mig nu. och jag lovar, jag ska städa imorrn! (mitt rum ser förjävligt ut). På kvällen kommer anna och malin hit också, och vi ska ha tjejkväll. woho, pluspoäng för det! <3


mitt första collage, och jag glömde visst spara andra gången då det var massa ändringar. men detta får duga så länge!
en suverän dag i stora staden med my love<3

Kommentarer
Postat av: Anna

snabblärd brud ;D

2009-04-18 @ 12:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0