good night sweetheart

jag är trött och rastlös. har ni haft en bra kväll ikväll? jag har väl haft en helt okej, måste jag väl ändå säga. det har varit mysigt. fick känna på lite av civilisationen dessutom, när jag pratade och smsa lite med anna haha. :) annars har jag haft en lugn hemmakväll. fast nu sitter jag i sängen och tänkte titta på one tree hill, men jag har laddat ner fel avsnitt som vanligt. FAN. och det enda jag kan tänka på är att jag vill att mobilen ska börja surra bredvid mig. men det lär ju inte hända. imorrn hoppas jag på sol, för fan va jag vill sola haha. på eftermiddan blire nog en tripp till eriksdalshallen och se hammarby och allas våran jimmy :p


tänkte bjuda på lite sommarbilder som jag tagit idag, men jag orkar inte hämta sladden och lägga in bilderna på datan. får bli en annan dag haha :)


Kommentarer
Postat av: Annaä

ska vi in med handbollsgänget imorgon? :o

2009-04-04 @ 23:11:03
Postat av: jullan

eller hur.. ngt jag inte vet?

2009-04-05 @ 10:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0