i was talking to the man in the moon

klockan är 19.33, på en lördag.
vad gör jag?
har precis ätit middag.
för övrigt gör jag absolut ingenting.


idag var jag på ikea, stor så in i ... fick rullgardiner, men de var naturligtvis fel. skopunkten va ba skit så det blidde inga skor. var hemma typ halv sex, hela dan borta. för övrigt har jag inte gjort mer idag under denna strålande dag. och nu gör jag inget heller, laddar hem lite OTH & Greys + Troja. vill ha I taket lyser stjärnorna, men hittar inte nånstans. jag har tråkigt, trist faktiskt. jag vet inte ens vad mina vänner har för sig, tragiskt? svar ja. får väl somna framför teven ikväll igen. Jag förstår inte varför jag är så dryg över det nu, jag brukar ju alltid vara hemma och mysa. kanske för att helgen har varit tråkig i allmänhet, kanske. nej men ärligt talat ska det bli mysigt att se på tv med mams och paps. :)


Kommentarer
Postat av: jullan

eller kanske för att du vill ut o partaja? ;D

2009-04-04 @ 22:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0