imorrn är det fredag!

ännu en dag har gått, och vad har hänt idag då?

för min del började jag tjugo i tio imorse, så lite sovmorgon blev det. jobbade på rätt bra på både svenskan och engelskan tycker jag ändå. diskuterade dessutom på engelska, gick väl helt okej.
    på träningen gjorde vi något mycket annorlunda. typ... vet inte vad det heter men blindboll kallar jag det :p en blind kille var hos oss och lärde oss. det var riktigt roligt, fast jättesvårt eftersom man inte såg något ;) men som sagt, roligt var det. lite omväxling dessutom. efter det gick jag ut och sprang, och jisses jag hade alldeles för mycket kläder på mig kan jag säga. varmt så in i... var det iaf. men trevligt när man blev tutad på och ser en leende julia sticka fram huvet i fönstret på bilen. haha. efter löpningen gymmade jag lite. kändes bra. åkte sen hemåt, men vände typ direkt för jag och mami åkte och handla. påvägen hem fick jag köra lite bil, det var såå kul fast lite läskigare än vad det brukar. vet inte varför, men kanske för att det var lite större väg än vad jag brukar köra på.

såg på criminal minds nyss. det handlade om att en familj dödade föräldrar och tog deras dotter. hela grejen var att mördarnas son skulle bli tillsammans med den där flickan de kidnappade, så skulle de få barn en dag så skulle de fortsätta mörda i generation till generation. fett hemskt asså. mamman som var med och mördade föräldrarna hade en gång i tiden varit det där barnet som blivit kidnappat och förlorat sina föräldrar. snacka om sjuka människor... men ja, det är ju bara en serie ;) en väldigt bra sådan!

nu ska jag sova, efter en braig dag! puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0