imorrn äre PÅSKLOV!

herreguuud va gammal jag känner mig när jag håller på att få fnatt på alla dessa små sjuor. shit, var vi så jobbiga då? NEJ knappast! asså dagens ungdomar säger jag bara.. bara för att jag var en ängel ;) haha.

anyway. dagen har gått hyffsat snabbt. träningen var rolig, lite svåra grejer men rolig. sen vare psykologi i två timmar, vilket jag alltid ser fram emot ... NOT. men vi fick typ gå och jobba själva, så då gick jag och jullan till ljusgården och jobbade litegrann. men sen vara lunchkonsert. ROS07b sjöng och spelade fem låtar typ. ja helt okej, :) till lunch var det så kallad påskbuffé med typ chicken nuggets?! aja, skolans mat är som den är.. sen hade vi skosigt på håltimmen ett tag, och sista lektionen var teori. det var trevligt med mina handbollsvänner och danne kommer vara hackkyckling ett BRA TAG framöver! haha me like ;D *ond*

nu ska jag väl kanske börja packa, för imorrn åker jag!! jag, familjen och hampus drar upp till lofsdalen i några dagar. lite skidåkande och sådär. hoppas det blir soligt, shoho! kommer hem på tisdag. :) så ni slipper mig ett litet tag iaf.



tänkte bjuda på lite bilder från när jag var yngre och lite mindre... sofistikerad. typ ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0