onsdagseftermiddag

vilken härlig dag lalalala... åh sitter ute på trappan och njuter av solskenet tihi. fan va härligt det är, och jag fryser inte ett skvatt! visserligen har jag en filt runt mig, men underbart ändå. helt underbart!
   träningen imorse var hur kul som helst, även fast jag hade så grymt ont i halsen. började med minihandboll, och sen gjorde vi lite annat. slutade med att vi skulle typ göra kroppsfinter, och det blev mycket skratt haha. efter det hade vi psykologiprov.. helt okej kanske, vet ej.. men skönt att ha det gjort iaf. sen vare bara mentor och sen drog jag hem. dagarna går fort, och snart är det påsklov, jisses vad jag längtar - lofsdalen och allt! wie :)

mamma kom precis hem och jag bad henne ställa på min moppe så jag kan ut och åka lite. tänkte ta den till skolan imorrn för en gång skull.. åh hoppas verkligen våren är här nu, man blir så glad bara av vädret! underbart är ordet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0