har jag nämnt att jag tränar rätt mycket?

usch vilken sämst träning från min sida. det positiva var väl isåfall att jag förbättrade mig tio kilo på benböj, på testerna. resten vill man ju helst bara lägga i en låda, slänga över axeln och gå vidare. dessutom var många av mina kära vänner tillbaka i hallen för att gå på möte, och eventuellt börja spela igen. men de såg inte så positiva ut efter mötet, sadface :(

idag hade vi första träningen i skolan btw. och vi hade sååå kul, jag och mina handbollare. det är som anna säger: vi är som en enda fet jävla familj. och you know? I like it! ;)


Kommentarer
Postat av: Julia

I like it a lot :-D och du är skit söt på din bild!

2009-08-18 @ 23:41:45
Postat av: Anna

Jag håller med föregående "talare" helt, med allt :D

2009-08-19 @ 10:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0