söndag


det har varit riktigt skönt med en helt ledig helg! även fast man inte har sovit så mycket på dagarna så har det varit riktigt skönt att bara vara ledig. fredagskvällen tillbringade jag hos hampus. på lördagsmorgonen gick vi till hallen där han skulle döma. lite senare på dagen träffade jag anna och frida och lite annat folk, och vi tittade på herrarnas två matcher mot västerås och rimbo. umgicks lite med min syster samtidigt som också tittade med oss.
på kvällen blev det bio med lite folk. riktigt roligt! Inglorious Basterds blev det. Lite speciell film med sjukt rolig stundtals! och Brad Pitt gjorde hela filmen kan jag meddela ;)

det blev en mycket sen kväll, men det gjorde ändå inte så mycket när man hade trevligt på köpet.
Kvällens kommentar stod anna för iaf, helt klart!

Vi tittade på ett klistermärke med reklam från en föreställning emd dinosaurier i Globen:
Jag: Jag såg en reklam för det här på tv och jag fattar inte hur dom gör det. Det är ju lixom dinosaurier som går på scenen!
Anna: men neej... det kan ju inte vara riktiga dinosaurier.


HAHA, jag och skinkan fick oss ett gott skratt ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

haha någon måste ju stå för underhållningen :D

2009-08-30 @ 17:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0