Sportex Cup

.. började i gårkväll. och vi har nu hunnit med två förluster och en vinst. för mig tog resan slut redan efter kanske fyra minuters inhopp igår. baksida lår, vafan ?!! aja, bara lyssna på kroppen (och tränarna också för den delen) och vila. så därför måste jag säga att tjejerna har gjort ett superjobb med bara EN och en halv avbytare. (Nattis är halvan haha, men som btw gör ett grryyymt jobb i försvar!!) så en eloge till er tjejer för ett superjobb!

nu ska jag snart lägga mig i badet. sen väntar good middag och lördagsmys framför teven, hur skönt som helst. imorgon åker jag nog med in till Sköndal igen och hejar fram laget på sista matchen! sen väntar en skolvecka igen!

shofadderittan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0