träning hela helgen..

det blev inget coopertest. shiiiet vilket oväder det blev.. har knappt varit med om nåt liknande. visserligen satt jag inne i vikingahallen, men man såg ju knappt ut.. så istället för cooper blidde det sjuhelvetesjobbiga intervaller inomhus och sen typ teknikträning på handbollen. efter träningen åkte jag hem till hampus, mysigt var det och vi slockande som stockar båda två.

nu bär det snart av till Väddö. träningsläger står på schemat. trött kommer jag va på söndag känner jag på mig iaf. hoppas det blir roligt iaf, lite nervös är jag dock..

i onsdags opererades min morbror. det var andra operationen för hjärtat, för den andra misslyckades. den här gången var det en mycket större en. jag är en aning osäker på vad exakt de gjorde. men de bytte ut artärerna till och från hjärtat, så som jag har förstått det. även om läkarna är vana att göra såna operationer är det klart att man var orolig.
men mormor kom in senare på eftermiddan och berättade att operationen gått bra, vilket känns himla skönt. nu väntar säkerligen en jobbig tid för min morbror, men han klarar det. i know it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0