Utkast: vet ni ...

vet ni vad jag gjort idag?
ja förutom döötråkig projektinfo med rein himself, och jobbig fys med niklas har jag börjat lite av min karriär som tränare. ska hjälpa till lite då och då med f95, och det känns riktigt roligt! idag fick jag hjälpa dem lite med skotteknik. och jag var såå nervös, men lyckades hjälpa dem lite iaf. tihi. dessutom fick jag lite sällskap av älskling, anna och måns. skoooj sådär på kvällskvisten!

jag kommer oooofta, alldeles för ofta på mig själv att jag klickar in julianielsen.blogg.se i den där lille rutan där högst upp, trots att jag vet att tjejen halvt om halvt lagt ner! för det blir jag lite sadface faktiskt.. för tro det eller ej, julianielsen är sååå en av mina favoritbloggare! haha :) kom tillbaka baby!
 
du är helt klart min solstråle!  :D <3




 

Kommentarer
Postat av: jullan

Haha jessica.. vad ska jag säga.. Vilken tur att jag är en av dina favoritbloggare, för du är nämligen en av mina ;-)



När jag läste ditt inlägg gick jag in på min blogg och började läsa gamla inlägg, det är ju faktiskt kul att ha kvar :-) så vi får väl se, kanske kommer tillbaka, men inte så jätte taggad nu tyvärr.



men puss påre min super jessan<3

2009-08-20 @ 16:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0