vi har technopip i örat och i min ipod är det sand

there's only one place I've got to be
with music all over me.
Baby, there's heartache on the dancefloor

frustration & bara allmän trötthet kan drabba de flesta. just nu vill jag bara ut på planen och ge allt jag har. släppa ut allt och helt enkelt ge allt! men tyvärr krampar det i hela benet, (och nej, jag har INTE tränat benet idag. jag gick ju faktiskt fram och sköt bara. eller hur anna?) och dessutom får jag inte ens ännu. så då får jag hitta på nåt annat att ta ut frustrationen på.

rolig dag idag i skolan, med vännerna, iaf. :) super!


Maddebus <3


Kommentarer
Postat av: MADDE

hahahaha shit, kolla mina ögon!!!!!

2009-08-31 @ 18:43:36
Postat av: julia

mina små söta :-)

2009-08-31 @ 19:36:37
Postat av: jessan

haha, madde drog ;)

ni är mina små sötingar, jullan och madde :) tihi<3

2009-08-31 @ 22:02:35
Postat av: Anna

ja jessica tog det lugnt på träningen idag! :D

2009-08-31 @ 22:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0