sista skoldagen


"don't make me call you again!"

ja, daniel gör sin plikt som lärare iaf. synd för alla dem som just idag kände sig lite extra trötta och låg kvar i sängen. *jättesynd*. vi var där iaf. och denna dag var Rille min favorit måste jag säga. på hans lektion fick vi gnugga våra tankeknölar och köra lite frågesport! TRION regerade ju! .. nästan. om inte "oops-laget" hade fått de där jävla golffrågorna. fan simon, vem kan dom där egentligen? (inte julia iaf, tihihihihi)

efter skolan letade jag och jullan satan efter georg nygren. så har någon sett honom var snäll att kontakta oss! som ni kanske förstår så hittade vi honom inte, så vi begav oss till solexpress istället, för ett stycke utlandskänsla. "15 minutes of heaven" skulle man kunna kalla det. dock mitt i all den avslappnande känslan så låg jag och trodde att rören skulle sprängas (tro mig, ni hade trott samma sak om ni hade hört det). men jag kom ut levande, och that's what counts! så ja, nu har jag bara lärarspex att kolla på och kanske lite julfika med klassen innan det är dags för jullov. tjockt nice!

loftis
- 10 men jag är glad ändå. på med sockor, termosar, uggs och så ut och njut.
tänd en brasa, gör vafan som helst. avslappnad blir man iallafall, det kan jag lova.

Kommentarer
Postat av: julia

RILLE RAKET ÄR MIN FAVORIT!!!!! :D:D:D

HAHA VÄRLDENS ROLIGASTE LEKTION!

2009-12-22 @ 07:57:31
Postat av: julia

och nej, jag ska nog vara tyst nästa gång en golf fråga kommer upp ;)

2009-12-22 @ 07:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0