.

då var flicksm slut. idag spelade vi mot kärra och förlorade med tre eller fyra. fick spela nu iaf. ganska mycket faktiskt, gick väl helt okej. jag kunde ju ha skjutit några mer bollar I mål om man säger så. men jaja,gjort är gjort. innan matchen hade jag ett litet samtal. efter det skulle jag kunna ha slagit till någon, så arg var jag. kände mig grymt orättvist behandlad, fan jag blir arg bara jag tänker på det. det ska ta mycket till innan jag spelar där igen. så känner jag faktiskt, jag skojar inte.

ska snart till elin på en liten avskedsgrej, hon åker till Nya Zeeland typ imorrn och ska vara borta i ett halvår. sen åker hon vidare till någonannanstans i världen, hon vet inte riktigt vart än. ikväll skulle jag sova hos min pojkvän, men vi får se om det blir så. imorrn är vi iaf lediga och då ska jag plugga.

fick reda på att jag ändå inte ska vara med hampus. nu är jag inte glad. men du får krya på dig älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0