..

jag antar att du inte riktigt än den du önskar att jag var.
men vad vill du att jag ska göra då?


sitter just nu och har håltimme. mattie och jag skriver blogg och julia och madde gör nån typ.. film? om vår klass. ja no life iaf. idag är det tydligen fotbollsturnering i vikingahallen hela dagen, så vi har ingen träning i skolan. därför slutar vi typ halv ett, men inte ska jag hem då inte .. nee då måste jag till sats. usch, orkar inte med det stället längre. förlåt, men det har gått mer en ett år nu och jag kommer inte därifrån...
jaja, i eftermiddag har jag utvecklingssamtal med frenne.. läskigt :o haha. nej men det går nog bra. ikväll äre träning med laget iaf, jag tror att vi inte har någon fys innan. sköönt. så det är nog bara handboll alltså :)  

igår tittade jag i min systers receptbok om chokladgrejer typ.. shit va frälst jag blev. hur mycket gott som helst fanns det. jag och syrran ska kanske baka i helgen, om jag inte är upptagen med en massa handboll.


Kommentarer
Postat av: julia

vadå no life?

2009-02-12 @ 16:07:32
Postat av: jessica

jag menade att jag hade no life ju :o

2009-02-12 @ 18:04:58
URL: http://chessicaa.blogg.se/
Postat av: julia

haha okej då är de okej ;)

2009-02-12 @ 18:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0