hej igen!

förlåt för alla dessa deprimerande inlägg, men jag har bestämt nu att vara lite gladare :)

idag har jag varit i väsby med mamma. det blev en del som jag handlade. några tröjor, jeans och skor typ. mamma köpte också lite grejer till sig :) vi var där en bra stund innan vi åkte till märsta centrum. då gick mamma och köpte medicin till benson & jag gick till brödboden och frågade om sommarjobb, men de behövde typ inget... okej, bara att leta vidare. på fredag kommer jenny och hjälper mig lite med att skriva personligt brev och grejer.
  iallafall, när vi kom hem så gick jag ut och sprang. det gick väl okej, kände mig lite långsam men aja... (a) emma & johanna stannade och pratade lite också. emma som ar fått körkort , wiiihii :D jaja, det var skönt att få det gjort iaf. sen dess har jag bara legat i sängen och myst framför one tree hill och nu sitter. ska ta och skriva lite på läsdagboken också..

btw, kinderägg är guld värt haha


jag saknar er kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0