"hej jag heter Julia, och det här är min vän Jessica"

sitter och har svenska. lyrikuppgiften är så svår så det är fett tråkigt.. hungrig är jag också, lunch om en timme :o makaroner och köttbullar, insideinformation från maddehhh hoho :D
   imorgon har vi sovmorgon till tjugo i ett, för jimmy tyckte synd om oss som hade match så sent ikväll. dessutom är psykologilektionen inställd så då börjar vi med engelskan. najs :) dessutom har man pluggat till psykologin i onödan? nej kanske inte i onödan, eftersom det är skönt att kunna en vecka före iåförsig. men inget prov imorgon alltså ;D

just nu sitter jag och julia och tittar på videorna vi gjorde för några månader sen. haha något roliga och skrattiga hihi.

Kommentarer
Postat av: jullan

haha älska videorna! :D

2009-02-03 @ 13:22:45
Postat av: jullan

haha älska videorna! :D

2009-02-03 @ 13:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0