oooonsdaaag!

gooodmorgon!
hur mår alla idag? bra hoppas jag :) med mig är det iaf bara bra, förutom att klockan är lite lite så jag är tröttis, men det är man ju typ alltid höhö. har handboll nu på morgonen, (tur det, var inte taggad för löpning) ska bli ruuuligt. sen har jag psykologi i två timmar, mindre kul... denise är så söt liten korv, så hon ska hjälpa mig att plugga till naturkunskapsprovet som är imorgon. puss på dig! jag är rätt stressad kände jag igår, har så mycket i skolan jag vill göra klart.

så idag blir en pluggpluggplugg-dag. tråkigt men välbehövligt. sen ikväll börjar GREYS ANATOMY igen! då ska iaf jag sitta klistrad framför apparaten!

men ja, ha en bra dag allihopa! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

have a good day my loooove!

kommer nog imorgon :D <3

2009-02-18 @ 09:17:26
URL: http://alfmina.blogg.se/
Postat av: MADDE

Jessica. Är naturkunskaps provet i morn eller är det på fredag. alla säger olika men från början skulle det ju vara den 19 (dvs i morn) men sen förra veckan sa rein till mig och några andra att vi skulle göra bra på provet som är på fredag. så nu fattar jag ingenting. vad tror du?

2009-02-18 @ 10:25:39
URL: http://maddeslillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0