tröttis

idag kom jag hem tidigt, så jag gick till mormor och satt där ett tag. japp, visst vann jag på kort! woho.. sen bjöd de på lite smörgås hihi. det var mys, har inte umgåtts med dem så där länge på ett tag. det behövdes. sen gick jag in till mig, plockade undan i mitt rum, hängde upp tvätten och började plugga. lite duktig känner jag mig allt, fram tills nu då när jag bloggar.. jaja :p hoho.
ikväll blire väldans god middag och sen blir det att spendera fredagskvällen i hallen. det kan också vara trevligt :) nu ska jag fortsätta plugga lite, och vila lite på det tror jag.


serious talk...
jag blir så arg på mig själv. när jag låter humöret ta över, blir allt bara helt fuckat. jag börjar nästan tappa suget, men hur skulle det se ut? jag gör det ju varje dag.. men jag blir bara så frustrerad att jag inte kommer någonstans, och dessutom inte knappt vad jag behöver göra för att träna och bli bättre. vad jag ska träna på lixom. men det är bara att komma igen, men ibland känner man så att man inte orkar för tillfället. detta är ett sådant, varför kan jag inte bara stråla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0