åh va härligt med onsdag!

älskar onsdageftermiddagar, (lektionerna på dan suger), men lediga kvällar är alltid mysigt!
dagen började med ett löppass på träningen i skolan, shiit va jobbigt det var när man hade en sen tisdagsträning kvar i benen. men iaf.. psykologin kan ju bara ta sig och mina ögon orkade inte vara uppe. slutade tre och åkte hem. sen fastnade man hos mormor till halv fem, pratglada människor min mormor och hennes arne :) tihi.

nu sitter man här, nyduschad. har haft hårinpackning, det var riktigt najs faktiskt. eftermiddagen har faktiskt spenderats till matteplugg om jag ska vara ärlig! har några tal kvar men jag fastnade och la därför av... nu ska jag upp till kolsta en sväng och kolla när mina käraste vänner spelar handboll mot gustavsberg :)

puss på nosen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0