FAAAAAAAAAAAAN

fy i helvete vilken dålig jävla dag! ursäkta språket, men faaaaaan va pissigt! det skulle ha varit bättre om jag bara stannade hemma och fortsatte sova imorse, då hade aldrig något hänt.
... dagen började med träning som kunde ha gått bättre självklart, efter det går jag som vanligt upp och tittar på min mobil. efter duschen hittar jag inte fanskapet. då börjar mina kompisar ringa till den, och det gick inte att komma fram! FAN, inte igen. på teorin efter det märkte jag att jag tappat ett av mina nya örhängen. KAN DAGEN BLI VÄRRE? tänkte jag då. ja det är klart att det ska bli ännu värre för lilla mig.... när jag ser bussen komma stoppar jag handen i fickan för att ta upp busskortet... SOM INTE VAR DÄR! asså neeeeeeeeeej både busskort och mobil på samma dag :( det slog mig då att båda sakerna låg i samma ficka, de kan ha blivit snodda. åh va låååågt.. jag har inte råd med ny telefon OCH nytt busskort på samma gång.... varför stannade jag inte bara hemma idag? :(

fredagen den trettonde slog till tidigt iår.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

busskortet också!? HELT SJUKT... lider med dej ja

2009-01-20 @ 15:46:55
Postat av: julia

de förra va från moi<3

2009-01-20 @ 15:47:14
Postat av: Anna

asså det är helt sjukt. sånnafall måste ju någon tagit det när du var i cafeterian eller ngt.. stackare!!! hörde om de där som hänt i hallen igår oxå, att någon förstört pilatesbollarna o grejer oxå.. vafan har hänt i märsta?!!!

2009-01-20 @ 16:37:06
URL: http://alfmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0