detta fält måste fyllas i

hade löpning imorse. jag brukar inte ge upp och sluta springa, men idag .. ja vad ska man säga, hela kroppen var slut och det gick inte bara. menmen, ba ta nya tag nästa gång. 
   fick tillbaka uppsatsen på svenskan, som vi sen skulle bearbeta och skriva om. jag, jullis och madde fick mvg allihopa, great my friends! 
   har precis gjort klart pizzan som vi håller på med till våra mål på IGU:n. tack viktor för hjälpen! :) nu äre bara allt annat också, men men. ska snart till uppsala och kolla om min telefon finns där, vilket jag verkligen hoppas.

ikväll äre träning, och imorrn äre träningsmatch mot P94. två ska ut ur sm-laget tills helgen, hoppas inte jag är en av dom! det väntar att se...

Kommentarer
Postat av: julia

yey! :D feeett nice asså

2009-01-28 @ 16:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0