nödvändigt med rubrik?! ..

hemma.
hemma från en helg på själbottna med älsk och hans familj. det var myysigt, trots blåsten som gjorde att det var rätt "kallt". blev ett dopp iaf. tihi, det var iaf trevligt till tusen att komma ut dit. imorgonbitti tidigt tidigt far älskling med kompisar ner till åhus och ska spela beachhandboll. hoppas de får de kul :) jag hoppas på att få träffa mina tjejer, innan jag åker till lofsdalen på typ torsdag.

min jullisbullis åkte dessutom till danmark idag.. lyllos alla danskjävlar (sorry haha). kommer icke få träffa henne på lääänge. *no fun*
imorgon kanske jag får träffa Snutto, jaaaa! roligt roligt. :D

men ja, vi får se hur resterande dagar artar sig, see ya folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0