PARTILLE 09

vaknade upp imorse efter en lång och god natts sömn, och fick se en liten grattishälsning på matbordet, för tydligen har jag namnsdag idag. tihi. mamma och pappa är gulliga :)

har spenderat den senaste veckan i Göteborg med tre av mina bästa. det har varit blod, svett och tårar. okej, iaf svett och tårar. och SKRATT! nej men hur som helst har det varit superbra. varmt och underbart väder, var vi i sverige egentligen? vad gjorde vi? kollade handboll, åt, sov och gick på liseberg :) det var iaf superkul att umgås med alla man tycker så mycket om, och att vara i Göteborg och Partille Cup på det gör inte direkt saken sämre vill jag lova!
Men vad ska man säga? Nu är man hemma igen, vaknar upp med mooolnigt och tråkigt väder. sommarträningen drar igång nu också, så då får jag ta tag i det med.

Tack för den här veckan, alla som gjorde den så bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0