vi smider planer... *hotfullt skratt*

weej, var ska man börja? en toppendag med anna har jag haft, haha hihi. började med att vi biffade oss som fan på gymmet, erik blev nog tillochmed skraj för oss ;) mohah.. jag lurade dit stackars janne, för ja allas våran robert var ju redan i hallen. som sagt, toppen med anna var det ja. ja det var ju mening att vi skulle cykla till våfflan efter vi tränat, men iih... my bad, en annan gång när jag inte lider haha. men vi cyklade till coop, handlade glass och åkte hem till mig och badade. jag tycker det var minst lika roligt :) tihi. skoooooj hade vi iaf, min annipanni :D

imorrn blir det lofsdalen, sooo long suckers!


självfallet bjussar jag på en bild ;)
you're welcome folks!
_________________________________________________________________
bortsett från ämnet:
jag saknar hampus såååå himla mycket!

Kommentarer
Postat av: Anna

sååå bäääst dag! :D

2009-07-15 @ 23:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0