har sommarlovet redan kommit?

igår hade vi jätteroligt med simmarna, som lärde oss att simma alla simsätten. det gick ändå rätt bra, fast rätt jobbigt ändå haha ;) stackars danne slog i huvudet, men han åkte till sjukhuset direkt så det gick nog bra det.

senare på kvällen sprack vädret upp och det blev fint, så jag och mina vänner satt och tittade på korpen vi. superkul var det iaf och mysigt! kändes verkligen som sommarlov.. :)

imorse var det svinkallt att åka moppe, men tvingade mig til skolan ändå. hmm.. självklart var alla lektioner inställda. ^^ då åkte jag till hampus istället innan han åkte till skolan. kinamat blev det också, yummie ;)

borde plugga till spanska- och teoriprovet nästa vecka. men jag har legat i soffan under täcket och tittat på a walk to remember. underbar film, varje gång! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0