nationaldagen

först och främst, grattis sverige shoho!

gårdagen var hur bra som helst, bortsett från vissa saker jag bara vill skrika ut min ilska åt och bara glömma sen. host.
dagen började med utspring, kallt som fan men kul att se. senare va vi, frida julia, anna och jag,  till lilla timmish och grattade honom. åt god mat och SUPERGOD tårta haha. sen åkte jag och hampus vidare till jesper, asså vad jag kommer sakna dig ändå! jag stannade inte så länge, åt lite bit mat sen drog jag vidare till käraste emma och johanna. där åt jag efterrätt, och de åkte vidare lite senare. då åkte jag med hampus och viktor till tim, det var me and the grabs så att säga. vi hade riktigt trevligt, sen ringde jullanbullan och vi åkte hem till frida berglund där det också var roligt. :)

jag, hampus och bemppo tog tåget hem vid halv två, och då träffade vi på jimmy haha. han hade varit på bruce springsteen, fett najs! vi följde med honom till corner och träffade peter utanför, i love my brother. sen gick jag och hampus hem och sov sött. tack alla som gjorde gårdagen toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0