Utkast: jag har ...

jag har precis för en stund sen kommit hem. jag skjutsade hampus till tåget i ösregn, gick rätt bra ändå faktiskt. så nu sitter man här, trött och ja.. trött iaf. dagen vet jag inte vad den kommer bjuda på. kanske ska städa om jag har lust, eftersom mams och paps kommer hem senare. annars kanske man åker in till gubbängen igen om tjejerna kanske hör av sig :) annars ska jag bara ligga i soffan.

eken cup igår gav iaf tre överlägsna segrar och en förlust i åttondel mot gustavsberg, i lera.

Kommentarer
Postat av: frågetecken

en förlust PÅ?!? gustavberg i lera?

2009-06-14 @ 10:46:01
Postat av: jessan

men gud ursäkta, mot ..

2009-06-14 @ 14:22:23
URL: http://chessicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0