7 maj 2009

hemma igen!
efter tre dagar göteborg. :D
hade vi det bra? svar OM vi hade! skönt att komma bort från skolan, och skönt att få umgås med alla fuckade handbollare, shoho.
vi kom ner i måndagskväll, då vi kom till kvibergs vandrarhem (och jag och denise kom på att vi hade bott där förut. åååh minnen!) vi fick stugor, och jag bodde med denise, jullan och becca. vi spenderade hela kvällen med att vara ute, spela fotboll och ha allmänt kul. tisdag var det dags för matcher. 3 matcher blev det för vår del: en vinst, en förlust och en oavgjord. ja man ska väl prova på allt? killarna lyckades väl lite bättre än vi om man säger så. treorna kom till a-slutspel iaf. på kvällen hade vi först tv-mys & sen va vi ute och stoja en stund. vi la oss tidigare den natten och sov mer (till stor del därför att vi inte stördes av telefonsamtal?). onsdag var en tidig morgon och vi hade match klockan nio. vi förlorade tyvärr den matchen, hade varit skönt att sätta dit karin wallter och c:o, men icke. sen blidde det en match till vilken vi också torskade. jaja, kul var det iaf. :) och killarna hade ännu roligare, haha. skojigast var det ju faktiskt att titta på treorna, vilka psykon asså haha. men roligt roligt!
vi kom väl iväg runt halv fyra typ, och var hemma tio. rolig bussresa både dit och hem, och det gick ändå hyffsat fort. och charlottis som fyllde arton igår också, tihi. grattis på dig gumsan! <3

ja vad ska man säga, back to reality och nationella prov idag. vi hade tur och slapp göra det muntliga på en gång, så vi fick åka hem istället. tack för det! ska ska jag lägga mig i soffan och somna framför teven, för ikväll är det träning igen!
roooliga dagar i götet kan jag iaf meddela, och bilder kommer komma upp på bilddagboken. kanske här också om jag är snäll :) pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0