,- A very Merry Christmas


första advent
"so this is christmas, and what have you done...". orden strömmar ur högtalarna inne i vardagsrummet och mamma bakar lussebullar (guldstjärna till mig som plockar i russinen). första advent var det jag. för att tro på det måste man nog undvika att titta ut genom fönstret. var är julvädret? svårt att få riktig känsla när det knappt är kallt ute. men det blir bättre snart hoppas jag!

idag skulle mamma och pappa åka och köpa en data till jenny (hennes krasha, SYND). jag följde med men jag hoppade av i väsby. skulle köpa handbollskor men de jag vill ha fanns inte.. (inte några andra heller för den delen). istället vandrade jag runt där i väntan på att bli hämtad igen, vilket inte var så smart. kaos var det iaf, tomtar överallt och lotteri hit och dit. en och en annan orkester var också där, milda matilda. de försökte verkligen liva upp julstämningen. självklart så råkade jag köpa lite för mycket saker till mig själv. suck. såhär blir det alltid. jaja, det är bara att le åt de nya plaggen man skaffade sig! :D men nästa helg blir det bara julklappar, jag lovar!

nu sitter jag med en jävla massa saker att göra framför mig. vad sägs om dvärgen? *jag vill spy*-känsla på den. eller varför inte spanskaprov? .. först och främst måste jag nog ta tag i engelskaredovisningen jag ska ha imorgon på min bok, uuuusch JAG VILL INTE! well, det är bara att le och vara glad :)



hoppas ni får en bra fortsättning på årets första advent-söndag. det ska iaf jag ha!
hejsvejs rockers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0