,- and his mama cries



ja, jag missförstod anna. för elvis-tema för det icke idag på idol, utan det var världens bästa låtar. och ja, vissa av dem var verkligen världens bästa låtar. skicklig som jag är kom jag ju hem precis när tove sjöng just elvis, & en av hans bästa dessutom; in the ghetto. kan man göra annat än älska den låten? och för att inte tala om låten Erik sjöng; show must go on. jag kommer ihåg att jag sa till mamma; "shit, han kommer få det svårt att bräcka freddie mercury i den här låten.." men jisses vad bra det var! vad ska man säga? stående ovationer var han värd och iaf mina armar rös kan jag meddela. och som sagt, vissa av dessa låtar var verkligen några av världens bästa och jag blir bara glad när jag hör dem. bra val folks!

och de avslutade ju underbart. vilken jävla fantastisk verison av Chicagos "you're the inspiration". jag älskade den! pratade precis med jullan och hon tyckte samma sak, grymt fint var det om man fastnade direkt!

nu har jag pratat massa musik, men det var grymt helt enkelt! träningen gick bra, förutom att glassen jag åt satt inte som den skulle kände jag. men som sagt, det är fredag dude! lite skräp får man äta ibland tycker jag! tihi.

nu ska jag titta mer på idol, och sen ska jag se på en ny favoritserie ; FLASHFORWARD

ha en grym fredag dudes!


Kommentarer
Postat av: julia

låten var verkligen underbar :-)

2009-11-07 @ 01:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0