,- awesome


§
She's on the hunt trying to steal your man
Singing oh lord she's an evil thing
You hate her guts cause you know that she can
Lord she's an evil thing
Oh lord she's an evil thing

She throws her hair, yeah she knows she looks hot
Singing oh lord she's an evil thing
She doesn't care if there's a girlfreind or not
Lord she's an evil thing
Oh lord she's an evil thing


Open with a joke var det va? Nää men nästan. öppnar iaf med en text jag hörde imorse på Ipoden och jag hajade till.. direkt.

det känns som att jag redan suttit här idag redan. och det har jag nästan - gästbloggade hos min kära vän anna lincoln idag. det var riktigt skojsigt måste jag säga. så för er som inte har läst där kan jag ju sammanfatta litegrann här ändå. aa fast neeej, gud va tråkigt! jag och anna har ju typ samma läsare, aiight?

just nu sitter jag iallafall och tittar på .. yeah dude, that's 70s show! I totally dig it kan jag meddela. lite skratt i tillvaron skadar ju inte! apropå skratt, rolig fysträning idag. jag och jullan var, det man kallar BÄST. good work jullan! och det var bara allmänt roligt. givetvis var det jobbigt också. Niklas the man kör hårt med oss, alltid alltid. nu borde jag egentligen plugga lite matte till imorgon, ska typ ha miniprov. gillar't? NOT! 

tänkte ba bjuda på lite pictures från dagens bravader, enjoy my babies!


Kommentarer
Postat av: julia

EEYYYYY texten.. jag hajade också till, stämmer precis ju! skicka låten till mig sen :)

GOOD WORK SJÄLV, JESSAN! :D:D men du, matten är till fredag. vi har ingen matte imorgon, nya tider ju vettu ;)

2009-11-25 @ 17:39:50
Postat av: julia

EEYYYYY texten.. jag hajade också till, stämmer precis ju! skicka låten till mig sen :)

GOOD WORK SJÄLV, JESSAN! :D:D men du, matten är till fredag. vi har ingen matte imorgon, nya tider ju vettu ;)

2009-11-25 @ 17:40:19
Postat av: julia

EEYYYYY texten.. jag hajade också till, stämmer precis ju! skicka låten till mig sen :)

GOOD WORK SJÄLV, JESSAN! :D:D men du, matten är till fredag. vi har ingen matte imorgon, nya tider ju vettu ;)

2009-11-25 @ 17:43:10
Postat av: julia

EEYYYYY texten.. jag hajade också till, stämmer precis ju! skicka låten till mig sen :)

GOOD WORK SJÄLV, JESSAN! :D:D men du, matten är till fredag. vi har ingen matte imorgon, nya tider ju vettu ;)

2009-11-25 @ 17:47:38
Postat av: elin

så fin blogg =) <3

2009-11-25 @ 18:39:02
URL: http://elinsochrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0