,- AY CARAMBA

iQué Carajo! ¿Qué?!!

jag kan ju inte annat än säga att det sprutar samhällsekonomi ut genom mina öron och näsa just nu. kom igång efter en stunds ofokusering och nu orkar jag verkligen inte mer. jag kan pappret hyffsat, och det får räcka. det är inte direkt så att jag kommer få högsta betyg i detta ämne. (jag hör Rille Rakets skratt i detta ögonblick)

imorgon blir det mysonsdag. eller ja, alltså det blir mjukiskläder i skolan. handbollsträning på morgonen, prov och sen träning igen. då orkar man ju faktiskt inte vara snyggve, eller? svaret är nej. efteråt får man väl se vad man hittar på. jag skulle tippa på att jag ska försöka plugga. försöka sa jag! sen får man väl se hur det blir med den saken! ... eller? ;)

inte långt kvar
nu trodde nog min kära anna att jag skulle börja prata om att det inte är långt kvar till hennes födelsedag men icke! jag syftade faktiskt på första advent. asså det är typ bara en vecka kvar snart väl? fan, får nästan lite panik. visst, det är jättemysigt! men första advent brukar betyda att julen är på ingång, och det är jag inte riktigt redo för känner jag. men mys ska det bli ändå. fast jag och fru jansson (mormor) konstaterade att det är svårt att få riktig julkänsla när det ser ut som att vi lever i ett industriområde. det är fan lika grått och trist utomhus nuförtiden.


"For you and I are past our dancing days."
Jag ska nog börja fibbla lite med analysering och skit av Romeo och Julia. En historia om kärlek eller hat? det är frågan...

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu blev jag lite ledsen i ögat.. :'( men jag håller med, inte långt kvar till advent heller!

2009-11-17 @ 22:24:15
Postat av: julia

under kvällen när vi har citerat så mycket från Shakespeare tror jag att jag har blivit kär! :-) de är ju fan grymma citat och grym (SORLIG) film!



If love be rough with you, be rough with love. Prick love for pricking and you beat love down."



PUSS o natti

2009-11-17 @ 23:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0