,- fredag igen!


dagen började inte så jättebra kan jag meddela, när jag märkte efter halva vägen till bussen att jag glömt min ipod hemma. too bad tänkte jag då. men jag överlevde ändå! när sen bussen kom så åkte den extremt sakta. resultatet blev; seeeg första-buss=andra-buss åker iväg. lyckligtvis ordnade det sig till slut ändå.

jag hade förväntat mig lite handbollsträning och chill-fys eftersom det var fredag, men tji fick jag! det var fys hela timmen. tjaa, vi gjorde maassa olika knäböj, mage, klättrade på väggarna och lite smått och gott. man var lagom mör i kroppen efter det. så då var det dags för frukost då! ... fast det blidde brandkårsutryckning istället! haha, micron började typ brinna så vi hade mycket för oss imorse. och träffa brandmän gjorde man också. det fanns typ en snygg-söt, men han stannade utanför. too baad! roligt hade vi iallafall, så dagen blev genast snäppet bättre! på matten gick jag in i någon koma-lik känsla. jisses vad trött jag var, men fick mycket gjort ändå! jag bävar dock inför provet som vi ska ha snart (3o sidor kvar?!). aa men juste, apropå prov - MVG på samhällskunskapen!! hade typ förväntat mig G, MAX VG! så det kändes skönt, riktigt skönt. Jullanbullan och MaddePadde var också riktigt duktiga! we go girls!

och dessutom, apropå oss. ni måste checka våran nya blogg; triolicious.blogg.se. den kommer vara grym! Ny för idag faktiskt. så tveka inte att kolla in den, för vi är ju awesome! :D



en trio med stil
ni är bäst tjejer, tack för att ni finns!

Kommentarer
Postat av: MIranda

COOLING, nu när jag bloggar som en liten krabba så får du se till att uppdatera :D

PUSS<3

2009-11-29 @ 09:41:41
URL: http://mirandalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0