,- fuck


`19-19´

det var slutresultatet igår. Skånela-Tumba. Kulturplats Vikingahallen. Vi började tradigt, kan man minst sagt säga. Låg väl under med typ 6-7 kanske? vi var inte på hugget. I halvlek låg vi väl under med 8-14 om jag inte minns helt fel? jag ska inte ljuga när jag sa att jag kanske kände mig lite uppgiven då. men i början av andra halvlek ändrades det helt! helt plötsligt var det vi som styrde matchen, och ganska snart blev det lika. sista minutrarna var det vi som ledde med 2 bollar. tyvärr kom de ikapp och fick en straff i slutet. man kan ha flera åsikter om denna match. att det var surt att vi inte vann pga av den sena ledningen, men att vi kämpade på riktigt bra och tog igen en 7-8målsledning. Bra jobbat bruds!

så idag var det dags för skola igen då. shit va helgerna går fort! träning stod iaf på schemat. halva fys & halva handboll. fan va jag saknar att spela 9meter.. det gick väl sådär idag, har haft bättre träningar om man säger så. i skolan hade vi det rätt soft. såna dagar är nice, när vi inte bryr oss så värst om skolan utan bara pratar, skrattar och har trevligt!

och nu då? jovars jag sitter i soffan och... ja otippat?... kollar på Vänner. ja, det är ju pretty much det jag brukar göra om dagarna. dessutom var jag nyss inne på playahead.se. duuuude, jag kände bara för en nostalgitripp! det var ju sjukt vad man satt där om dagarna förut. vad gjorde man lixom? skickade låånga GB-inlägg (ibland med tema om man hade VIP-guld), fixade med sin profil och skrev i dagboken. ja det var verkligen ett inneställe kan man säga.


jag är så dum. skulle aldrig ha läst det.
mår så oerhört dåligt över vad jag gjorde.
fattar inte hur jag kunde.
jag måste vara en riktigt jävla dålig människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0