, - Girls just wanna have fun



DUDE, vad är det i musik som gör att man bara inte vill sitta still? som gör att vilket humör man än är på så blir man alltid snäppet gladare och piggare över att ha lite untz i högtalarna. det, förutom choklad, måste vara en förjävla bra medicin som man inte skulle klara sig utan. nu låter det som att jag är deppslashsjuk på något sätt, men nej inte är jag det icke. jag blir bara fascinerad över vad musiken gör för under. dock lite bättre hade det varit om jag hade varit lite musikalisk på köpet, men man kan väl inte få allt. aaight? ;)

"Rytm is gonna get you"

anyway
(ja men visst säger jag detta ofta. jag håller me dig anna) så är den här veckan i skolan slutt. känns på något sätt som att vi inte har gjort speciellt mycket. ellä? skönt med en lugn vecka för omväxlighetens skull (okej, var det där ens ett ord? asså dude..)
bara för att den var lugn så menar jag inte att det har varit tråkigt. nej tvärtom har den varit skojig! visserligen tänker jag bara på det roliga just nu så jag kommer inte på om vi hade tråkigt å, men det är väl så det ska vara? imorse hade vi iaf löpteknik istället för handboll. jisses det blir så mycket jobbigare att springa när man skrattar samtidigt. men what to do? roligt på köpet ska man ju ha! efter träningen gick vi på en hemsk föreläsning. inte hemsk på det viset att den sög, tvärtom. den var riktigt bra, men jag blev verkligen tagen..

resten av dagen var bara chill och jag stannade ett tag i skolan fast vi slutat. i hallen fick vi tydligen inte vara (men hallååå??) men vi hade mysigt i teorisalen istället. och du robban, det går fan inte att prata me dig när du blir sådär hetsig! är så jävla less på det!

nu sitter jag här och om cirkus en kvar drar jag till the Borg. där väntas träning och teori, och sen äre bara hem och mysa framför Idol en stund. Anna sa att det vankas Elvis-tema. äre sant?! då kan man ju inte säga nåt annat än nice asså ;)

uppför er folket, keep up the good work!
/J.


Kommentarer
Postat av: Anna

Nja Elvistema är det inte, men några skulle sjunga hans låt bara :P

2009-11-06 @ 20:18:24
URL: http://alfmina.blogg.se/
Postat av: julia

en sak till du säger eller skriver ofta är DUDE ;-) men det gillar vi haha :D:D

2009-11-07 @ 01:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0