,- har glömt att göra spanskaläxan


vill börja med att säga grattis till hampus som tog körkort idag! GRATTIS DUDE! :D jag har tillochmed fått äran att åka med honom, redan! det var satakul faktiskt, och riktigt bra var han också! awesome ;)

ja det är väl det jag gjort idag. gått i skolan, åkt runt lite bil & varit hos logopeden. hos sabina var det några 8-åringar som hade frågor till mig. de var rätt söta. lill-killen sa direkt till sin mamma när jag tog fram min small-talk; "mamma, en sån där vill jag också ha, kan jag få en?" sötig sak. både föräldrarna och småbarnen hade lite frågor om mig & min stamning, det var bara trevligt att svara på dem.
efter det var det bara till att skynda sig hem till träningen. träffade lelle & ramona på tåget, så det var muy trevligt att åka idag vill jag lova! en lite reunion skulle inte sitta helt fel!?

skolan var rätt chill. käkade för omväxlingens skull lunch med jullanbullan, enbart idag. det var trevligt och vi pratade om diverse allvarliga saker, ...eller oallvarliga? sen stod rille på schemat, (som vanligt?). prov på onsdag - Nein Nein Nein, som Hitler skulle ha sagt. det är helt enkelt bara att ta sig i kragen och fixa det!

Nu känner jag bara för att hänga lite i lianer och jaga smurfar, men icke... snart ska man lägga sig i en skön (tyvärr obäddad, får vänta till imorgon) säng. som rubriken säger så har jag glömt att göra spanskaläxan, men det äär väl inte hela världen? M&J ska ju faktiskt låtsas att de har glömt att göra franskan, så det borde vara okej? fy på er flickor! hihi.

 

Kände ba för att slänga in en bild mitt i allt det tråkiga & trista. Kan ju iaf meddela att helgen rullade på som den skulle. en match mot tyresö som vi nog inte ska tala om & en hemmakväll med mamma och pappa. skulle vara med annsen, men jag kände mig pissig efter matchen. ingen ork & mitt glada humör var nere på typ.. 17% & soffan skulle vara min bästa vän den kvällen! men, det tar vi igen snart. aight babe?
söndagen spenderades med mina samhällsböcker. det blev en hel del plugg. några timmar eller två, eller tre. sen kände jag för ett avbrott och tänkte att lite traditonell aflicks-handboll skulle sitta fint. så ner till borgen och vem var där om inte bästa virre15. med trevligt sällskap & handbollsmatch så kom lite senare anna & frasse. tyvärr fick vi stå ut med anna "stinkbomb" lincoln när hon käkade sin campinosallad, men vad gör man inte för sina vänner?

kvällen bestod iaf av stor & god mormor-middag med söta släkten. mätt blev man kan jag lova, och trevligt var det! sen var det bums i soffan och titta på en träkulle (one tree hill). sen var det bara att fortsätta plugga innan man tittade på när filip & fredrik utklassade en bondmora från enköping. (mams och paps insåg vid sluttexterna att dom kände hennes föräldrar, grattis dudes!)

men nu har ni fått läsa om mig ÄNNU en gång! att ni inte tröttnar, höhö... nu ska iaf jag gå i säng! ska nog våga mig på en sväng på spikmattan först, sen ska jag tänka på refrängen!

see ya babes,
rock on!

Kommentarer
Postat av: Anna

puss på dig! <3<3 självklart ska vi se till att få till det någon annan gång och då ska jag se till att stinka ännu mer med min sallad :-D

2009-11-16 @ 22:52:24
Postat av: julia

Mm de va mysig lunch igår babyboooo :-)

2009-11-17 @ 17:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0