,- ingen fantasi alls


tänkte ta mig en springtur idag efter skolan. men fuck, så blev det inte. soffan såg mer lockande ut tyvärr, vilket inte var bra alls. men jag funderar ändå på att springa på torsdag istället. och nu känner man sig tjock också.. fan denise, du skulle inte ha lämnat din konfektkaka här! duude.. jaja, imorrn blir det två träningspass istället, och då känns det nog bättre.

igår röntgade jag handleden. gosh vad jag inte gillar sjukhus, så någon läkare kommer jag nog inte bli. och något stort fel på handleden var det inte heller. om det inte blir bättre om några veckor så måste jag röntga igen -  dude, nödvändigt? jaja, förhoppningsvis blir det bättre snart. (det jobbiga är dock att det går åt fel håll, känns bara värre ..)

det nya schemat är väl rätt.. sugit. och engelskalektionerna har blivit totalt ovärda. what the fuck? daniel har typ flippat ut. hellre har jag lite håltimme nästan. anyway.. mycket skit i skolan just nu. oooorkaaar iinnteee!! ska bli skönt med jullov! inte långt kvar btw,

sorry mates, orkar typ inte skriva nåååååt! ska försöka plugga lite innan jag åker till hallen. ikväll blir det teori & teambuildning. huuh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0