,- right here, right now.


turn up the heat! jag fryser fan..
man blir ju depp när man tittar ut och det är helt kolsvart ute, mitt på ljusa dagen! ge mig sommar och sol föfan!

idag hade vi minihandboll på morgonen. kunde inte köra vanlig handboll eftersom småttingarna var där. jimmy lekte skiten ur dem. och vi lekte skiten ur oss själva helt enkelt. började med pepparkakskull och sen blidde det som sagt minihandboll. "heja röda laget!". anyway, efter detta väntade en lunch med bästa tjejerna innan det var dags för samhällsprov. jisses, skönt att ha det gjort! kändes inte superbt kanske, men helt okej hoppas jag. sen var det som vanligt dags för träning igen, med Niklas the king. Det var jobbigt, men ändå kul. Så som det ska vara.

Miranda, Anna och jag gick och gjorde en sak efter skolan, som according to Anna är hemligt. Men jag kan ju bara säga att det var varmt och skönt, men att det inte syns så jättemycket på huden ännu. Äh what the fuck, man är ju dum om man inte fattar att vi solade! när vi kom ut i kyliga, friska luften så funkade inte mobilerna. jag hatar när COMVIQ-nätet krashar, för jag hade no idea hur jag skulle komma hem & jag fick inte tag i någon familjemedlem som kunde hämta mig.

när det tillslut löste sig och jag kom hem började jag titta på gamla bilder. jag blev så glad inombords men samtidigt lite småledsen. småledsen att saker och ting är borta och man inte får tillbaka. tex när jag umgicks med älskade anna & ramona hela tiden - gosh vilken underbar tid! var tog den vägen? jag hittade bilder från Annas land, eller den där härliga sommarkvällen när vi tog massa kort på åkern. det var bara som att vara tillbaka i de stunderna när jag tittade på denna bilder. eller för att inta tala om bästa tiden med fantastic four. Anna, Helen, Viktor och jag. Varje dag i skolan var grymt med er! och avslutningen i nian när vi hade jättemysigt. saknar den tiden, det gör jag verkligen! det känns det bra att hitta såna gamla bilder och tänka tillbaka på hur bra man haft det. ibland önskar jag att man kan hitta någon knapp och komma tillbaka till "det gamla", trots att jag självklart älskar nutiden.

nu ligger jag iaf och tittar på Vänner innan jag ska sova. och som jag ska sova då! imorgon är det sista sovmorgonen på länge. jävla period 2!

Adíos puppies

Kommentarer
Postat av: Anna

åh den tiden var heeelt underbar! <3

2009-11-19 @ 09:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0