,- jullan <3 jessan



du är kanske den personen jag känner mest jämlikhet med just nu. eller vad ska man säga? same same, but different. vi stter i samma båt, ror med samma åror? jag skulle helt enkelt vilja säga att we're in this together. two heads, one mind. du kanske förstår hur jag menar? lite så känner jag just nu. och på ett sätt känns det bra. givetvis inte för att det är som det är, utan för att jag har dig och du har mig. alla dagar kan inte vara på topp, det vet vi båda två. det jag vill säga med det här är väl helt enkelt att du aldrig, oavsett vad, är ensam. för tillochmed inuti mitt hardass-biatch-yttre finns en liten kramgo nallebjörn som bara väntar på att få ge en varm och stöttande kram. dessutom har jag två fina öron (dock har jag ett hack i det ena) som gillar att lyssna, och en axel som ännu inte fått svininfluensa-vaccin så den har inte ont alls. det gör den alltså möjlig att luta sig mot utan problem.

nej nu har jag pladdrat på för mycket igen. och visst var jag smart som tog det enda fotot du gillar på oss två? dude, jag har lite innanför pannbenet. tihi ;) aja, love you girl! very much <3
/ din jessan


Kommentarer
Postat av: julia

Yes baby! same same, but different :-) såklart jag förstår hur du menar och det du skriver är helt rätt!

hihi du är så söt, och du vet att allt det du skrivet gäller självklart detsamma för dig! Love you too very much

2009-11-12 @ 09:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0