,- Skånela- Arbrå 30-28 ... eller?


"Livet är inte alla dagar som passerar,
utan det är dagarna man minns..."

& igår var väl minst sagt en minnesvärd dag. det blidde stor överraskning och hela baletten för våran anna. och till att döma från hennes min när vi lurade henne & humöret hon hade hela kvällen så kan jag nog säga med säkerhet att hon tyckte att hennes födelsedag blev lyckad! och det var precis det vi ville åstakomma :D

orkar inte gå in på detaljer men let's just say that hon trodde att det skulle bli fika med mig och mamma (som för övrigt hade varit jättemysigt) + middag och bowling med några tjejer. istället blev det massor av ballonger, tårta och överraskningsmoment med hennes närmsta vänner. helt enkelt, en bra födelsedag skulle jag tro!

alla försvann vid elva, halvtolv-tiden igår kväll och jag slockna som ett nerbrunnet ljus på julafton. det var sköönt att få sova ut. match hade vi idag också! och den vann vi, shoho!! första hemmesegern & första hemmamålet för mig. det var riktigt skönt. vi vann iaf med två bollar, och vi var värda de två poängen tycker jag. nu är det bara att fortsätta såhär så tar vi GT nästa helg!

imorgon börjar nya perioden i skolan. vilket betyder nytt schema! jag som precis började lära mig det gamla...
dagen börjar iaf med träning + till läkaren och få en remiss till röntgen. sen får vi la se vad dagen bjuder på!

puss och kram, skumbanan

Kommentarer
Postat av: julia

Härligt jessan :D synd bara att jag inte va där dååå... buuuis

2009-11-22 @ 23:25:31
Postat av: Anna

TACK ÄN EN GÅNG! :-D helt underbart<3

lycka till hos läkaren <3

2009-11-23 @ 07:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0