torsdag


"OH MY GOD!"

det var ungefär så jag uttryckte mig när jag öppnade dörren och steg ut i hallen. taken var vitlagda, marken var täckt av vitt i luften flög det vita flingor överallt. jasådu tänkte jag, nu äre vinter då! men nee.. nån timme senare när jag tittade ut var det bara slask, SYND. anyway, det var skönt att vakna upp och känna mig totally utvilad. till skillnad från igårkväll när jag kände mig som en nerknarkad pundare.

anyway. nu sitter jag på dagens sista lektion i form av IGU. dagen har rullat på som vanligt. hade sovmorgon till halv tolv och tillbringade lunchen med bästa trion såklart. aa juste, grattis till Maddebus och hennes finska same Robban, som firar ett år idag! congratz babes ;)

vad gjorde vi mer? tjaa, vi hade matte. och jag säger bara "leende guldbruna ögon". jisses vilka bilder som kom upp i mitt huvud helt plötsligt, roooligt. eller vad sägs? nej men vill bara säga att rolig dag har det varit, och det gillar jag! nu måste jag faktiskt fokusera på Sim-Stefan , SS med andra ord. (vänta nu, var inte det hitlers parti? duuude..)

see yaaa suckers,
Stay Cool, Chill Out
GÅ OCH FISKA!

Kommentarer
Postat av: julia

"leende guldbruna ögon". haha jag dör! har fortfarande anton och johans blickar i huvudet när du fick dina flashbacks :-D KLOCKRENT!!



Och jessica, sim-stefan till SS och hitlers parti? wtf!? som madde skulle sagt ;-)

2009-11-06 @ 00:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0