,- vilken smurfig sommar


"well, life is sweet"

till att börja med vill jag bara hålla med min vän Julia - ja, jag saknar sommaren! tänk att ligga och känna hur solen steker på kroppen, eller ta ett avsvalkande dopp i poolen. eller varför inte en underbar sommarkväll med sina vänner? ja, jag vet att det låter helt sjukt bra! men ingen sol här inte. eller varför inte en sistaminuten till Ibiza, yes anna i like it. Men nej, vi är ju dock fast i det här höstrusket.. man blir ju bara trött?

för trött är det rätta ordet. sitter i soffan och har precis ätit en delicious middag made by.. javisst- mig såklart! spagetti och falukorv blidde det, smaskens faktiskt. kvällen består av träning, närmare bestämt teori, handboll och idioten. jag måste säga att fredagskvällar kan vara riktigt sugiga att träna på, för det är inte ofta jag är klar i huvudet. tyvärr. anyway, efter träningen drar jag hem och får väl se litegrann på idol innan jag typ ska sova i guess?

kanske vill höra lite om min dag? eller vill ni inte, men ja håll för öronen då! (eller ögonen kanske..?) anyway, började med en träning med roolig minihandboll med hockey-rasmus och hockey-jonas. yeah dudes! mycket skratt blev det iaf, och det var faktiskt rätt jobbigt. lyckat med andra ord?! och sen var det ju den ständiga skolan- suck - engelska där vi (helt ärligt) inte gjorde ett vettigt dugg och daniel var, bitter? eller vad han nu var. men det rullade på så på lunchen gick vi - jag, julia, anna och frida - in i hallen och kollade på lite spelare i juniorlandslaget. ojojoj, jag måste säga att vi lät som några bittra gamla tanter som var kritiska till precis allt.

"- ofta hon är med?
- hon ser så himla klumpig ut.
- oj titta, hon lyfte från marken.
- men asså, varför har de inga shorts på sig?"

kanske var avundsjuka? kalla det vad ni vill, men såna är vi ;) haha

nu är det iallafall HÖSTLOV! ska bli skönt att sova ut. jag har längtat till detta, men delvis inte. jag har bestämt mig att försöka göra det till det bästa, och just nu känns det som det kommer bli ganska bra ändå. så, HÖSTLOV WOHO!

ska fortsätta titta på that's 70s show, so behave my friends!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahah vi är så kritiska! :D

2009-10-24 @ 10:53:50
URL: http://alfmina.blogg.se/
Postat av: julia

två ishockey killar + en rehab tjej ägde er andra på minihandboll ;-) synd bara att ni skulle fuska er fram till en vinst, men visst. för den här gången då :-) PUSS!

2009-10-24 @ 15:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0