en kväll i storstán får det bli!

jag har hunnit bossat lite på Coop! Ta det inte så allvarligt som det låter, men jag var faktiskt chef över mina småtjejer. Stod och sålde limpor och muffins och bjöd på kaffe. Och Robban valde mig till chef, så jag hade skoj och bossade över the little chips (småchipparna)! I början var det riktigt roligt att stå där med dem, men sen blev de bara jobbiga, suck. Men trevliga människor träffade man ju, och hoppas man får lite pengar för det å. ;) dessutom har jag tjockat både Skånela-limpa och muffins, så det blir nog ingen middag för mig idag haha!

nu sitter man ju här. Ska snart bege mig till den stora staden och gå på biiio! Med söta Anna, Frida och Malin. Suveränt! Vi ska se Fame, och jag hoppas den är riktigt bra. tihi. Först ska jag hinna titta igenom Matteboken lite snabbt,



FAME! I'm gonna live forever, I'm gonna learn how to fly!
Shululu, va trevligt vi ska ha! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0