Fame, me like

haaalllooj!
vill bara börja med att säga; DANSKJÄVLAR! :@ HMM..

*host* har ni haft en trevlig kväll? för det har iaf jag - awsum!

jag, anna och malin drog in till stan me 4-tåget. vi hade trevligt redan då! *stackars honom*. Anyway, mötte frida på centralen och sen begav vi oss till Sergel och hämta biljetter. seeeeeeeeen var vi hungriga, så Donken var vårt stopp. creepy människor det finns, en snubbe som måste ha spionerat på någon eller några - jag menar, vem går runt i lång svart kappa och you know läskiga svarta brills. hade han hatt? well, han låtsades iaf att han läste tidningen. det roliga var dock att när man tittade närmare så var tidningen ytterst tunn, och han hade gjort två hål i den som han kikade ur. men hallå, vad gjorde den snubben? 
väl på donken tittade vi på massa skumish people, vilket alltid är roligt. roligt att vara kritisk helt enkelt, dessutom känner man sig som världens mest fläckfria person i just det ögonblicket. shoho!

filmen var iaf väääldigt bra, och efter en halv skål med utspilld popcorn, rysningar och helt enkelt filmmys så fick vi ta oss en springtur i vackra Stockholm en lördagskväll som denna! Vi hann till tåget på typ mindre än fem minuter? Och hade dessutom fem minuter tillgodo när vi var på station. how great are we? High Five!

What's so ever.. yeah Frida, I like it.. så var vi trötta på tåget hem och det blev därför en hel del skratt där med! sen blidde det en hemmamyskväll i soffan med mamma och pappa. var rätt sugen på lite rajtan, men you know det blev bra såhär me :) jag gillar att ta på mig mjukisar och krypa upp i soffan och bara ta det lugnt.

så vad händer imorgon då?
syrran fyller år, så ska till henna och fira. sen ska man ju titta på Rosers som spelar match, hoppas någon vänlig själ vill titta me mig. bortsett från det ska jag försöka plugga lite å, och självklart titta på One Tree Hill - Fight Peyton!! (nörd, jag vet)

Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa! Min ska jag iaf spendera i sängen och titta på Skruva den som Beckham ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0