härliga torsdag



just nu är jag jättetrött men ändå härligt glad! troligtvis är det alla sköna människor i min närhet som bara, tjoho, får mig helt i balans och bara ja.. lycklig :) dessutom när det går hyffsat på träningen känns det också megabra. idioten x3 hade vi idag, åh va roligt! kan man tycka? men det gick faktiskt riktigt bra, så det är ju positivt iaf.

imorrn innan träningen har jag bestämt att jag ska träna mina småchippar litegrann, dom får mig faktiskt alltid på ännu bättre humör- tro det eller ej. I totally dig you giiirls ;)


nej innan det blir bums ner i säng så bjuder jag på en sommarbild denna kyliga dag..
saknar och längtar redan efter långa, varma dagar med sol och bad!
men inte ska man vara bitter, snart vankas det jul! haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0