hmm.. julia var det va?


min vän julia har tydligen gjort ett uttalade om mig, så här kommer en tillbakasving:


Julia Nielsen. 17 år och uppväxt i Roserberg. Som jag brukar säga till henne; "du har klarat dig ganska bra för att ha levt ditt liv i Rosers". Back to basic .. Vi går i samma klass sen ett år tillbaka och vi trivs hejdundrande bra med det. eller? .. tillsammans med vår vän Madeleine "Bollstanäs" Hagelbäck bildar vi en komplett trio; de tre muskutörerna, grabbarna grus, tripp-trapp-trull, "Phoebe, Monica and Rachel" - ja, you name it. kalla oss vad du vill! vi går runt och rockar iaf.
anyway, jag har känt julia i några år. kommer faktiskt inte ihåg riktigt när, hur och var vi bestämde oss för att dela vänskap men jag kommer ihåg hennes snea tänder och långa ben som det var igår. nu är tänderna dock väldigt mycket mindre snea, fast benen har kvar sin ståtliga längd. som sagt så har vi inte varit vänner aallt för länge, men det känns som hela livet ibland. vi har myyyyycket att prata om, men väldigt ofta har det samma innehåll.. haha :) jag gillar't iaf, och i know you do too ;) den är bruden kan göra mig glad bara genom att le, men också bitter genom sina "drygblickar". haha, tydligen stör hon sig på mig ibland (hur kan det komma sig?) så ja, då antar jag att jag är lite störig tillbaka. men jag hoppas du tycker om mig iallafall?? för jag tycker om dig iallafall, massor massor. utan dig blir det verkligen inte samma sak kan jag meddela, det skulle kännas tomt. kom ihåg det, KOM IHÅG DET!
ja julia, varsågod- allt för mig.



xoxo
you know i love ya! :D <3

Kommentarer
Postat av: julia

"jag kommer ihåg hennes snea tänder och långa ben som det var igår" HADE DU INTE BEHÖVT NÄMNT TYCKER JAG ;-)

och tack för dina värmande ord :') kom några tårar ner för min kind, hehe.



det där med att jag skrev att vi stör oss på varandra var absolut ingenting dåligt, men alla kan inte vara perfekta. jag vet att du stör dig på mina blickar ibland, haha och jag kan störa mig på vissa saker. men det spelar inte så stor roll tycker jag, eller tycker du det? För jag tycker om dig så pass mycket ändå så det där lilla är liksom ingenting. Hoppas du inte tog illa upp :-)



jag lovar, JAG KOMMER IHÅG DET! och jag kommer aldrig glömma dig<3

2009-10-05 @ 17:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0